Katten, musen, tiotusen

Det är så förfärligt tråkigt detta, att sitta hemma medan herrskapet lever loppan och göra absolut ingenting.
Jag förmår mig inte ens att läsa. Tristessen har segrat. Förövrigt var gårdagen, eller gårnatten, väldigt slitsam men rolig. Solna är sannerligen en underskattad del av Stockholm, den lilla ettan där efterfesten hölls är förmodligen Sveriges svar på Paris. Sehr Trevligt. Nu ska jag sova och förhoppningsvis är det inte lika luddigt i huvudet imorgon.


En sista fråga bara, (se detta som en retorisk fråga) Ljuger Timbuktu?, är den underbara lyriken till "Det löser sig" endast en simpel lögn, en saga för att slippa inse verklighetens grymheter? Jag har kört mañana mañana det senaste halvåret men allt löser sig inte. Jag måste fortfarande betala diverse utgifter såsom franskaboken, jag måste fortfarande städa mitt rum. Nu har jag väl ändå väntat tillräckligt på att rummet ska bli rent av sig själv? Jag har utvecklat allergier, det är inte ok, det är äckligt i mitt hem. Usch. Aja.

Goda natten goda folket

Charlott


join our sect
Postat av: Erik

Ilandsproblemen hopar sig.

2008-02-03 @ 03:19:04
Postat av: Caroline

carolinelidman.webblogg.se/1202112602_tvlingsdax.html

Tävlingsdax! In och delta vetja :)


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback