När det enkla kom på avvägar.

Idag var jag på dress on dress off som går ut på att istället för att köpa 2ndhand kläder så tar man mer sig egna och byter ut mot de plaggen annat folk har lämnat efter sig. Det roliga med detta var att det ständigt kom nytt folk, alltså ständigt nya kläder. Om man inte hittade lika många fina plagg som man lämnat kan man dessutom komma tillbaka nästa dag efter som man fick en lapp där det stod hur många plagg man lämnat in. Och om något inte passar, ja då är det bara att gå tillbaka nästa dag och byta det till något annat.
Ni fattar grejen. Men jag tyckte det var en så kul idé att jag var tvungen att skriva om den.
Uppmuntrar er alla till att gå dit, regeringsgatan 19 tror jag det var, imorgon mellan 16 - 19 eller på lördag eller söndag mellan 12 - 18.

image343
Emma L poserar inne på dress off dress on.
image344
Bonus bild på Maria och Annie.

Emma

join our sect
Postat av: agnes

dressgrejen verkar sjukt bra! synd att jag inte bor i stockholm ibland. har du bytt till dig något?

Postat av: Emma

agnes: Ja, jag fyndade lite plagg!

2008-02-14 @ 23:55:24
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback