Sött att ringa och lägga på luren.

Att gå ut eller inte, det är frågan.
Ikväll stannar jag hemma. Det är ett bra initiativ.
Jag tror att min hjärna trivs bättre utan hjärnskadningarna som alkoholen ger mig. Ikväll hade varit en sådan kväll, även om nästan varje kväll med alkohol är en sådan kväll så hade det här varit 100% en sådan kväll där jag skulle supit för mycket.

För att prata om något positivt; idag så fick jag ett paket minttabletter. Hela saken med att få något är faktiskt trevligt, men när jag öppnade asken så insåg jag att läget var ännu trevligare än väntat; tabletterna var rosa och formade som hjärtan.
Lätt att göra en materialist glad.

Emma

join our sect
Postat av: silly criminal/gammalt göteborgskt gubbsnusk

måste vara nazitråkig, men hjärnskadningar; skönt abnorm felskrivning.

f ö pick up your pieces eller gnällmaila med mig igen

Postat av: Emma.

JA MEN DET ÄR BRA ATT JAG KAN SVENSKA I ALLA FALL.
Och du är? (förlåt jag är arg inatt)

2008-02-28 @ 23:08:27
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback