Took a pill, good time, all the time

Blähjshduk. Jag tror inte jag orkar med skola imorgon, heller. Sämst.

Längtar till helgen. Vägrar att den blir annat än lyckad, popcorn är förövrigt väldigt gott gott folk. Dock måste jag sätta ut en liten varningstriangel här, det är nämligen bara gott i vissa mängder. Sedan blir det popcornmayham och Alla inblandade dör. I princip.

(Känner att innehållet i detta inlägg är ganska pinsamt ointressant, men jag har massa dötid, eller nej, nu ljög jag, jag har egentligen sjukt mycket att göra men det är sådant jag inte orkar eller tänker göra, det jag vill göra däremot blir aldrig av och den otåliga väntan resulterar alltså i onödiga blogginlägg.)

Charlott


image327
"with fur head", by Juergen Teller (igen)


join our sect
Postat av: Carro De

Jag såg att du varit i Frida, min kompis var också i Frida före jul. Hon är med i sthlmsgruppen.=)

2008-02-05 @ 19:12:36

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback