Upplevelser blir så mycket vackrare när de lämnat verkligheten.

Just nu tar mina fåniga småförälskelser över vardagen. Det är underbart och fint men det finns lite baksidor. Det leder lixom till att jag blir mycket mer okoncentrerad. Alla de där småsakerna som ibland får mig illamående (typ; när folk kliar sig, dörrar och luckor som inte stängs ordentligt och annat onödigt tjafs) får mig ännu mer illamående än normalt.
Att jag målar upp drömbilder om hur personerna är gör inte saken bättre, eller att mina förälskelser knappast är besvarade.
Haha, men det är himla mysigt.

Annars tänkte jag förgylla eran vardag med Anders och Måns.


Emma

join our sect
Postat av: elin

jag älskar anders och måns

Postat av: fanny

hahah jag blir så glad i själen av dessa människor. hur härligt som helst!

2008-02-21 @ 13:14:25

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback