1940

Ni vet nog, jag är sjukt beroende av modeller. Det har stigit mig åt huvudet. Men för länge sedan nu och jag gillar att de är söta. Jag får kickar av det. Det är som när kattungar är för söta.
Nu är det hur som helst så att Gemma Ward gått upp lite i vikt, vilket är sjukt sött och passande. Hon har alltid varit en favorit och nu spelar hon en roll i en film som, om jag fattat de rätt, ska komma ut inom en viss framtid? Lite fånigt med modeller som blir skådisar, men i den här lilla trailen så verkar hon som en bra eller åtminstonde okej skådis. Lite fånig film, men måste se.
Kär blir jag i alla fall.


Gemma Ward i The Black Ballon.

Emma

join our sect
Postat av: steph

den verkar ju faktiskt vara en bra film! ett måste o se den :)

2008-01-24 @ 22:48:40
Postat av: senapsgul

vill också se den filmen :)

Postat av: ida

den filmen vill jag se, min bror är autistisk, fast inte så där "hårt" eller hur man nu ska säga. jag fick bara en konstig känsla av att jag känner igen mig. tack för ett bra film tips,

kram ida

2008-01-27 @ 00:45:55
URL: http://idla.blogg.se
Postat av: emma

usch jag hatar när modeller försöker bli skådisar. hemskt

2008-01-29 @ 17:14:40
Postat av: Emma

emma: Alltså jo jag vet! Tänkte så först. Men minns när jag tänkt ett tag att jag sett en liten film om henne där de sade att hon höll på med teater innan hon blev modell. Lovande tycker jag.

2008-01-29 @ 18:15:52
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback