1952

Igår kväll var det ace som gällde och idag(eller helt enkelt klockan tolv i natt!) fyller Oscar år. Det var massor av folk man kände och det är alltid lite kul att lära känna folk lite bättre.
Allting slutade med att jag inte orkade ta bussen till Värmdö, medan Charlott och Isa tyckte det var dumt av mig. Men efter som vi skulle hem till mig så hade de inte så mycket att säga till om. Men vi hittade i vilket fall som helst en sovplats, betyligt närmare än Värmdö, för oss alla tre.

image263
image264
Jag och Oscar bilder från ace's sida.

Emma

join our sect
Postat av: Anonym

hur fasiken kommer ni in på ACE tjejer?

2008-01-13 @ 21:22:02
Postat av: Emma

Jag vet inte riktigt. Jag tror vi trollar.

Postat av: vv

såg dig där igen! och jag finns också med på ace hemsida denna gång, grymt kul vare iaf!
håller med förgående talare, jag vet inte hur du lyckas men du är skitbra på att trolla iaf ;)

2008-01-14 @ 10:40:17
Postat av: Emma

vv: Oj vilken bild är du med på? Då kan jag ju få se hur du ser ut!

2008-01-14 @ 10:57:29
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: vv

haha jag håller mig själv hemlig så länge ;) men någon av de där vackra människorna är jag. tss, om jag nu kan kalla mig vacker!

2008-01-14 @ 18:23:58
Postat av: Q!

varför vara så hemlig över att man fejkar stämpeln?

2008-01-14 @ 18:58:43
Postat av: Emma

Q!: För att inte vakterna inte ska bli hårdare än vad de är och det är lit emer spänning i att folk gissar. Vad är det som är så hemligt med din identitet?

2008-01-14 @ 22:59:43
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback