2212

Idag var jag på en casting, det gick inte så bra. Men jag har en visning på mångad, om de inte får lust att dissa mig i sista sekund eller något sådant hemskt.
Inga pengar men kläder. Vet inte vad det var för, skrev upp på en lapp. Måte gå och hitta lappen och söka upp vad det var för något. Hoppas kläderna är fina osv osv.

Men nu ska ni får lite bilder från  en av min av favorit moderepotage från elle hösten06.
Tagen av någon viss Aorta från fotografagenturen
LundLund. Där är även den populära modefotografen Camilla Åkrans med.
image301
image302
image303
Bilder från http://www.lundlund.com/

Emma

join our sect
Postat av: moa

och jag älskar det!

Postat av: VV

Kläder är schysst att få, skulle inte tacka nej, bara de är nåt bra. Lycka till på måndag! Förresten, du är en sån person man vill shoppa med, de vore riktigt kul.

Antar att de inte blir någe ace på lördag för dig, synd för jag har sån lust att supa mig redlös och då skulle jag utan tvekan vingla fram till dig och spoila allt. haha

2008-01-23 @ 23:21:53

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback