2212

Jag tänkte bara medela de som är intreserade att jag har en ny kärlek.
Vet inte namn, ålder eller om han har flick- eller pojkvän.

(uppdatering: JAHA nu har den där Hanna Fridén skrivit att killarna från hope är snygga. Nu tror alla att jag härmar henne. Eller vadå? Härma med killsmak? Gud vad jag är fånig nu.)
image318
Bild från modette.se

Emma

join our sect
Postat av: Elizabeth

Åh vad du är söt. Gift dig med mig bums!

2008-01-30 @ 15:58:25
Postat av: tilda

kan han möjligtvis heta jens?
i sådanafall är han 17 har jag för mig.
jag tror att det kan vara han.

det här hjälpte dig troligtvis inte ett dugg, eftersom att jag säkert bara har inbillat mig att det är han.
men i vilket fall så var människan väldigt snygg osv.

2008-02-01 @ 18:14:21
Postat av: Emma

Elizabeth: Jaaa pussis!
tilda: Jag vet inte. SÅ kan det vara. Vet du kanske något mer om honom? Hehehehehe

Postat av: Tilda

åh, nu blev jag osäker på om det verkligen är han.
han är med på new faces på mikas! om du kollar på bilden på honom i den svarta hatten i mittenraden så är det väldigt likt. Njae, jag vågade inte direkt prata så mycket när jag träffade honom, hehe.

2008-02-01 @ 19:25:39

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback