Born and raised in Babylon

Storbak hos emma, (riktigt stor rumpa, typ ladudörr) från 11-22 = konstant  'ät fett och socker tills du spyr' fast skippa spy-delen och ät lite lax ist. Kort sammanfattat, extremt trevligt, och imorgon kommer jag minnas vad som skedde och jag kommer inte vara bakis, eller jo, matbakis as hell, men det är en baksmälla jag kan ta.


Nästa helg ska jag göra något kreativt och sedan gå ut och ha kul, inte bli packad, måndagen därpå börjar jag och isa på franska kurs. Livet är det man gör det till. (alltså nu, matkoma och framtidsplaner att se framemot)

Bist bald, Charlott

image309
Imorgon ska jag införskaffa, eller iaf försöka, en peruk ala natalie portman i Closer


join our sect
Postat av: moa

jag vill också ha exakt en sån där peruk! och jag tänker minsann finna en.

Postat av: ana

vart köper du perukerna och hur mycket brukar de kosta?

2008-01-27 @ 16:53:09
Postat av: Anonym

varför vill ni ha en horperuk?

2008-01-27 @ 19:05:08
Postat av: Emma

anonym: Varför är du så pryd? Ditt liv verkar inte roligt om du inte ens har tillräkligt med självdistans att ha en halvfin "horperuk" på dig.

2008-01-27 @ 20:16:44
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: jkffödsngö

Kul att du härmar Filippa. What's up with egen stil LIKSOM

2008-01-28 @ 13:31:41
Postat av: Charlott

jkffödsngö,

hej insatt anonym. jag förstår om du tycker att jag "härmar filippa", eftersom hon nyligen lagt upp bilder på sig själv i snarlik peruk. Dock är det inte heller så att jag försöker vara egen, jag har velat ha en sådan peruk, precis som säkert Alla tjejer (kanske även killar) som sett "Closer" eftersom natalie är såp otroligt fin i den och alla vill ju se lika snygga ut. men visst, ta det som om jag desperat försöker vara som alla andra. Förresten är egen stil överskattat, det finns miljarder av individer i världen så att vara unik är omöjligt. Förrsten kom jhga också på att jag inte ska köpa en sådan peruk, filippa har nämligen sagt att jag gärna får låna den. LIKSOM

2008-01-28 @ 18:59:22
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Charlott

moa, gör så, it is lovely.

ana, jag äger tyvärr ingen peruk, pga ständig kass ekonomi och andra prioriteringar blir det tyvärr aldrig av. men jag brukar kolla på buttricks, de har brett sortiment och relativt bra priser, beyond retro har ganska mkt, dock tycker jag de oftrast är överpris på deras.

2008-01-28 @ 19:01:48
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: mli

Charlotte, har inte du gått i Bäckahagen och Örby innan? :) Känner igen dig...

2008-01-28 @ 20:02:44
Postat av: Charlott

mli: haha ja precis! vem är du?

2008-01-28 @ 21:09:29
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Anonym

cool bild :D

2008-02-01 @ 22:21:10

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback