Cause my nose was screaming that you smelled like a lover

Ligger i sängen, apatisk, och tröstäter mumsig italiensk chokladglass med honung.

Jag är ledsen, men har ingen rätt att vara det. Känner mig värdelös och som en extremt dålig människa. Jag kan inte somna längre, och när jag väl somnar blir det bara orolig sömn fylld av ångestladdade sjuka drömmar. Det känns även som om jag har för mycket tid för ingenting och för lite tid för allt. Nej, nu börjar det bli överflöd av självömkan och flummigt, inte ok.
Jag är i alla fall väldigt glad över att Emma och Tilde är hemma, i helgen ska vi ta igen för gammal ost, eller öh, menade förlorad tid. Ser verkligen fram emot en helg med vännerna, och denna helg händer ju relativt mycket så all skit löser sig nog, eller kommer dränkas av skratt och dansas ur själen. Tills man vaknar på söndag dvs, då kommer allt tillbaka, men det får jag ta då!

(ja, det ni tänker är rätt, jag är typ manodepressiv)

Charlott
image244

Slaraffenland, nu blev jag sugen på färg, imorgon är det färgexplosion, hm, undra hur det kommer gå, jag som känner mig som en regnbåge när jag har bruna skor till min annars helt svartbeklädda kropp..


join our sect
Postat av: Klara

Det skulle vara väldigt trevligt om ni ville komma förbi Lava vid 19.00 på lördag om ni har tid? Vi ska spela med Josefin och det är gratis såklart.

Postat av: Anonym

Dina inlägg är verkligen otroligt jättebra!

2008-01-10 @ 20:52:29
Postat av: Victor

det där är INTE animal collective, det är slaraffenland!

2008-01-10 @ 22:12:40
Postat av: Charlott

Klara, maybe baby, har massa planer för lördagen men kanske förhoppningsvis kan komma förbi, skanar dig söt.

Anonym, Tack så hemskt mycket, vad snällt av dig, puss!

Victor, oj pinsamt, pga animal collectives ständiga utklädnad/maskering på deras bilder så jag ej att det ej var dem, ska genast korrigeras, tack för upplysningen!

2008-01-10 @ 22:57:33
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback