Därför borde alla åka till Berlin

Detta är bilder från den bästa resan i Berlin. Mer kommer kanske efter att jag framkallat dom analoga.
 Alla borde ta sig en tur dit och låta dig själv slukas in i en värld med otroliga möjligheter!
Psss. Om din sysselsättning är att ströva upp och nedför Götgatan samt traska runt på Söderområdet så rekommenderar jag Berlin starkt. Berlin är som nämligen som Söder... fast på riktigt. 


image254
(Mathilda)

Såhär härligt bodde vi i alla fall, i en lägenhet i mitten av östra sidan. Alla dessa underbara rökstunder efter middagstider i ett kök vars väggar prydda med polaridbilder skulle man ge mycket för att få återuppleva!

image255
(Hanna & Mathilda hoppar omkring bland fyvärkerier tillsammans med 1 miljon andra nyårsfirare)
Nyårsafton, lyckades även få två raketer på mina ben.

image256
(Ben)
Nyårsmaskerad. "I hope you're holding hands by new year's eve"


image257
(Pete Doherty)
Om du har tur kanske du också får träffa på Pete Doherty!

image258

(Jag, Tilde visar mina så snygga hår-etapper haha)
En extrem bild jag vet förlåt, men detta var i alla fall den tänkta nyårsklänning som jag grinandes och sönderstressad gjorde natten innan flyget bar av mot himlen. Men jag köpte sedan en annan på secondhand där som jag gjorde djupryggad och kort.


image262
Fabian bär Mathilda hem mot efterfest.

image261
Mathilda en underbar natt.

image260
Jag och Mathilda åkte hem för att tina upp oss efter att ha blivit jagade i en nerlag nöjespark.


 

Jag ägnar min fritid åt att knåpa ihop en liten film där vi bland annat dansar runt med italienare och sittdansar uppför trappor i tunnelbanor etc., som förhoppningsvis lockar er att dra dit. Förlåt för mitt eviga tjatande, men jag vill att alla ska få uppleva dagar som är lika innehållsrika som ett helt år i Sverige!

Tilde


join our sect
Postat av: Linnea

åh, jag vill åka dit med det samma! Ser fram emot fler berlin-inlägg..det här inlägget var underbart!

Postat av: linette

hur bor ni när ni är där? :)

2008-01-13 @ 13:50:00
URL: http://elephantgun.blogg.se
Postat av: sofie

pete!!! han är ju min dröm man!!! jätte härliga bilder vill dit nuuu!

2008-01-13 @ 13:53:21
Postat av: irre

hur många olika är det som skriver denna bloggen? jag blir lite förvirrad.

2008-01-13 @ 16:00:11
Postat av: Emma

Vi är tre pers som skriver här.

2008-01-14 @ 10:26:27
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: fanny

bilden på mathilda i badkaret får mig att vilja börja röka. :S ser fint ut på ett absurt sätt.

2008-02-14 @ 14:58:17

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback