Jag känner revbenen på mitt fysiska känsloliv.

Mentalt sönderfall.
Jag vet inte varför jag är sådan just nu. Men här sitter jag i alla fall igen och äter ost. Ost gör mig lite glad. Höjer mig snäppet högre, precis till ett värdigt sätt att leva på.
Nej, nu över drev jag lite. Men jag är lite deppig. Har inte varit det på länge men nu är jag verkligen behövandes av fysisk kroppkontakt, eller säkert av lite kärlek också. Jag är bara så fruktansvärt trött på att ingen stöter någonsin på mig! Eller möjligtvis fullt, äckligt folk som stöter på allt de kommer över. Sådant tar jag inte riktigt som en komplimang.
Men lite egopepp så ska jag på Whyred casting imorgon, på tisdag är det casting till Nakkna och så är jag preliminärt bokad till Sandra Backlunds visning. Så förhoppningsvis slutar det med att jag får gå någon visning under modeveckan i alla fall.
image245
Grattis till jackie som fyllde 18 igår.

Emma

join our sect
Postat av: Micki

Perfekt kommentar till ett sådant humör. Hoppas osten gör dig lite gladare, och vet du vad? Jag tycker att du är jätte söt =)
Kram Mikaela

Postat av: Elinor

najs blogg !

2008-01-12 @ 00:16:39
URL: http://littleellie.blogg.se
Postat av: erik

jackie är ruskans sjuk så det är lite synd om henne, lite purket att vara sjuk på sin 18-års dag

2008-01-12 @ 00:55:00
Postat av: Jack

Ja det var riktigt purket :(

2008-01-16 @ 21:50:04
URL: http://jacquelineserena.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback