Let´s Hate Happiness.

Jag hatar mitt liv, min fruktansvärt meningslösa, ytliga tillvaro. Jag var tydligen ännu mer packad i lördags än vad jag trott. Jag ska inte dricka på ett bra tag nu och nästa gång jag gör det ska det vara i måttliga mängder.
Nu ska jag börja på ett nytt liv som ska vara trevliga och mer innehållsrikt. Jag ska sy, måla, fota och läsa och inte vara så fruktansvärt beroende av bekräftelse utan göra det för min egen skull.
Egentligen borde jag sluta med bloggandet också, men vi får se. Vet inte om det kommer gå efter som min narcissistiska sida är lite stark och dum.

Men nu börjar steg ett i mitt mer innehållsrika liv:
Jag går och tränar nu.

image295
image296
image297
Bilder från vietnam.

image298
Bild från den fruktansvärda lördagnatten. Antar att detta är Jackie och jag. Bild från
http://letsnottalkaboutsundays.blogg.se/

Emma

join our sect
Postat av: Emma

vi har två saker gemensamt
1. vi heter emma
2. vi är lika ledsna och besvikna på oss själva

Postat av: VV

neej, inte känna så :/ blir ledsen när jag hör det.
varför var lördagsnatten så fruktansvärd?

2008-01-22 @ 16:41:24
Postat av: mu

Även om du hade tråkig kväll måste du varit finast där

2008-01-22 @ 17:43:51
Postat av: Emma

Emma: Ja, det är lite kasst när man känner så och att man har det vanligaste flicknamnet i landet gör ju inte direkt som man känner sig mer speciell tyvärr.. hah aså får man nästa lust att byta till sitt mellan namn!
VV: Jag minns ju inte ens dig! Jag minns mycket mindre än vad jag trott! Sådant är ledsamt.
mu: tack, det gjorde mig faktiskt lite gladare

2008-01-22 @ 17:56:44
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Claudia

Heuhe hörde att du hade varit på Hanna en god del.

2008-01-22 @ 20:36:34
Postat av: Emma

Claudia: Och vem är du! Hoppas du inte är en bekant till Hanna, det vore ju så genant.

2008-01-22 @ 21:03:41
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: fanny

emma, om du bara visste så fin och inspirerande du är, smått beroendeframkallande faktiskt.

2008-01-23 @ 20:31:51
Postat av: Emma

fanny: Men vad gulliga folk kan vara. Jag blir så glad, får lust att vara gullig och glad tillbaka. Tack!

2008-01-23 @ 22:04:04
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback