Someone told me it's all happening at the Zoo

Boybandmodet är tillbaka. Eller så hade jag bara en sjuk synvilla idag, fast nej, jag vet att det var på riktigt, Emma kan intyga. En medlem från Backstreet boys, alternativt Boy-zone eller annat klassiskt boyband uppenbarade sig idag i matsalen. Av än så länge okända anledningar, har denne alltså valt att infinna sig på just Kulturama.
Jag känner mig hedrad. Hans vita prasselbyxor med wannabe adidasränder på sidorna, hans vita tajta skjorta, hans vita liteförkortiärmarna -hoodie och hans vita nikeskor med orangea detaljer tog mig tillbaka till sent 90tal/millenniumskiftet. Som en klyschig vind från det förflutna, åh, han gjorde min dag.
Charlott

image274

image276
image281

Boyband syndromet är ett faktum, och det lever kvar än idag.


join our sect
Postat av: Emma

Det är den där blå i hörnet jag försökta förklara! Den som slog mig när jag såg denna varelse steg in i matsalen.

Postat av: Charlott

haha lovely, men ja, varelse är en bra benämning av denne mysterious dude, haha

2008-01-17 @ 22:31:34
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback