When They Really Get To Know You.

Jag i borde-städe-igen-men-orkar-inte-koma.
Exakt så. Varför lovar jag mig själv alltid att hålla ordning. Jag har inget bra knep. Hur gör man? Vad gör man? Min kläder tivs inte så bra på golvet.
Jag är även i totalt svullkoma. Har inte ätit mycket socker, d.v.s. typ godis eller andra sötsaker, på väldigt länge. Efter att ha ätit massor av kakdeg och ton av andra söta saker så mår man inte bra. Kändes i varenda muskel och nu är jag totalt död. Ska nog sova lite. Stackars, stackars mage.
God natt.
image310
image311
Emma

join our sect
Postat av: jannike

kaos kan vara bra ibland. tillåta sig själv att trivas i det.. och du är lika fin som vanligt.

puss.

Postat av: Anna Bo

Svart läppstift! Så fint, så fint. Och att städa är bland det tråkigaste som finns. Jag har gett upp försöken och lever nu mer efter orden "kreativt kaos". Allt annat är uteslutet.

Förresten, fina peruker på spegeln. Och cylinderhatten, den skulle jag inte tacka nej till ^^

2008-01-27 @ 20:42:59
URL: http://ruminating,blogg.se
Postat av: FrökenDaag

Ordning är så överskattat.. Det där ser underbart ut, lite bohemiskt, lite kaosartat och det ser ut som om man skulle kunna tappa bort och hitta massa fina saker där

2008-01-27 @ 20:43:45
URL: http://frokendaag.blogg.se
Postat av: psst

Att upplysa folk som ser oreda som ett problem känns som ett kall och det tänker jag ta vara på genom att berätta den gyllne regeln;
Att komma hem till någon med ett stökigt rum/hem är befriande, all press förvinner och steget till att bjuda hem denna person till sitt eget(minst lika stökiga)näste blir med än gång så mkt mindre och smärtfritt, tack alla ni som tänker på andra, för det gör ni, genom att inte städa..

2008-01-27 @ 21:01:41
Postat av: Emma

psst: Haha så rätt så. Det är alltid jpbbigast när flk säger "gud mitt rum är så stökigt". Sen när man stiger in i deras rum och upptäker att det är mer städat än vad ens eget rum någonsin kommer bli så blir man lite skraj om vad de kommer tänka när de kommer hem till en själv.

2008-01-27 @ 21:30:34
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan inte - inte städa, jag blir stressad om det är stökigt. Men tipset är väl att plocka iordning lite varje kväll. Eller släng in allt i garderoben, där syns det iallafall inte...

2008-01-28 @ 11:19:04
Postat av: Elizabeth

Här har ni den vackraste flickan i världen, enligt mig.
tänk om alla var sådär snygga?

2008-01-28 @ 13:36:15
Postat av: ida

jag trivs i stök, men de gör inte mamma. så om jag inte städar är det garanterat att jag kommer få huvudvärk, av mammas tjat och stön! njut av att du kan ha de stökigt, om man städar hittar man endå aldrig sakerna sen!

kände igen dig på en bild, eller de ser ut som du iallafall, vacker som vanligt!
http://www.modette.se/mode/BlogEntryPage.aspx?id=33149&blog=14394&entryid=60122#comments

2008-01-28 @ 19:54:40
URL: http://idla.blogg.se
Postat av: Emma

anna: Ja, jag borde plocka undan så fort något nytt kommer fram. Ska försöka för jag blir också så sjukt stressad. Det tär på mig att ha stökigt haha.
Elizabeth: Men puss

2008-01-28 @ 20:24:24
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback