Gick mitt hjärta aldrig sönder

Imorgon blir det hets di masse. Varför måste allt ske på en och samma dag? När blev torsdag dagen D? I varje fall så hoppas jag att det går bra på matteprovet, och oj, där blev det här inlägget lite För intressant. öh, jag är olycklig men vad gör det, snart är det vår, jag är pank men vad gör det, snart inser vi alla att pengar inte har något värde.
Jag har nått stadie 1 i galenskap men vad gör det, snart förlorar jag kontrollen och blir rent galen, emn då har jag ju vunnit ellerhur? Drömmen är ju att vara så dum så möjligt, så lättroad att gula bananer gör en lycklig, och blå gör en förskräcklig.
Charlott

image409
M.I.A. Kala, när musik är bra, på riktigt.

join our sect
Postat av: Anna Bo

Äsch, skitsamma om det är intressant eller inte. Hoppas det gick bra på ditt matteprov, jag hoppas även att det går bra på mitt matteprov imorgon.

Och M.I.A:s Kala är ruggigt bra.

Postat av: puss

love u charlotte, you're the BEST!

2008-03-13 @ 17:57:04
Postat av: Charlott

Anna Bo, jag är sämst, jag sköt upp omprovet. Hoppas du är bättre och gör det och gör det bra.

puss, vad snällt, nu blev jag glad. pusspåpuss!

2008-03-13 @ 18:31:03
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Anna Bo

Jag sköt också upp det, jag är också sämst. Om det är till någon tröst.

2008-03-15 @ 23:41:37
URL: http://ruminating.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback