If you're not a cat, you only die once.

Jag hatar alkohol ibland. Det ger mig så sjuka godiscravings. Jag har vairt lyckligt godisren i några dagar, men så kommer alkohol in i bilden och inget ont kommer ensamt så då ska minsan godis komma och håna mig.
Jag och C gick på en promenad(för att göra något bra det här lovet har vi lovat varandra att gå minst en 30 minuters lång promenad varje dag) i skogskyrkogården.

image429
Charlott på bild tagen av mig.
image430
Jag på bild tagen av C.

Emma

join our sect
Postat av: Anonym

är du lycklig?

2008-03-22 @ 00:39:22
Postat av: Emma

anonym: Lyckligt godisren var jag i några dagar. Men frågan om lyckan är en svår fråga.

Postat av: Sara

Lyckan i sig är väll en definitionsfråga. Jag tror ren lycka existerar i några sekunder, resten är bara ett härligt efterskalv.
Förövrigt: ditt hår blir bara snyggare ju mer man ser av det.

2008-03-22 @ 02:04:24
URL: http://caughtbyapicture.blogg.se
Postat av: Emma

Sara: That's true. Lycka är bara tillfälligt. Men sedan kan man väl kalla sig lycklig om den känslan infinner sig oftare än andra perioder!

2008-03-22 @ 02:18:26
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag måste bara fråga hur du får färgerna så fina på dina bilder (orange, gröna och så). Behnadlar du dem i ps eller något? Älskar din/er blogg! Kram

2008-03-22 @ 09:57:43
URL: http://menhallon.bilddagboken.se
Postat av: Klara

Man är bara lycklig på efterhand.

2008-03-22 @ 11:06:04
URL: http://myspace.com/thisisfirstaidkit
Postat av: bella

bor ni i samma lägenhet du oxh C?

2008-03-22 @ 12:06:49
Postat av: Emma

Linnea: Olika lager i PS, testar mig fram.
bella: Haha i princip. Nä men vi brukar hänga i C's lägenhet. Hennes mamma är inte hemma så ofta.

2008-03-22 @ 13:32:20
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: johanna

(tänkte maila detta men det funkade inte så jag skriver här istället)
1. om du och charlott vill så kan jag hjälpa er med bloggdesignen. skriv bara hur ni vill ha det så ska jag fixa! kanske borde vi msna samtidigt så att du kan komma med live-önskemål och synpunkter samtidigt som jag opererar

2. tycker om att du klippte av ditt hår! du är jättefin i det, den nya färgen är lite smått fantastisk också

2008-03-22 @ 20:25:49
URL: http://www.hunnd.se
Postat av: johaanna! JOHANNA GEEEEEEEE!

eyy jag bor vid skogskyrkogården! tyfft!

2008-03-22 @ 21:54:41
Postat av: castania

jag blir alldeles galen på ditt hår. på ett bra sätt för det är så sjukt jävla snyggt. vet du hur mycket du inspirerar mig? tror inte det. jag vill också ha rosa hår. jag är så trött på att alltid se ut som en trist svennebanan. du är jävligt cool med ditt hår, och du är cool som gjorde det. förlåt för att jag sade att du inte skulle göra det. jag tar tillbaka det, för du är skitsnygg i det! jag vill också färga håret rosa! eller typ ljusrött/oranget. du är ball, gillar bloggen. puss

2008-03-23 @ 19:49:38
Postat av: castania

älskar bilderna också btw.

2008-03-23 @ 19:50:37
Postat av: Rosanna

Älskar bilden, verkligen fin.

2008-04-24 @ 19:21:20

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback