I've got more papers than the KGB

Jag känner ett starkt sug att gå på grym tillställning utklädd till något extremt osexigt. Jag tänker bladlus, jag och emma var inne på det häromdagen. Klä sig i stora röda dräkter med massa ben (så man förstår att de är en insekt?, vem fan vet hur en bladlus ser ut Egentligen? bara man ser skabbig och insektig ut funkar det, och Röd, så man kan försöka få folk att sympatisera med en för att ens pigment används för att färga godis) åh.
Dock blir det nog djävligt varmt, men det är det värt.
Charlott
image454
tyvärr är paint en bitch och tillåter mig inte använda någon annan färg en grå, ALLT blir grått, föruom bilden på jag som lusposar. är mycket konfunderad över detta mysterium. Bör även tilläggas att jag inte är konstnären till hela skapelsen, stal grunden, endast det gråa och ansiktena har jag fixat, all cred till google alltså.

join our sect
Postat av: Anonym

join our (in)sect!

2008-04-01 @ 09:08:45
Postat av: J

Ni är allt ett par busiga flatlöss! =o]

Petting & Långtradare / J

2008-04-01 @ 10:25:12
Postat av: Moi

Spara bilden på datorn och öppna den sedan i paint och voila; du kan använda alla färger

2008-04-01 @ 12:05:06
Postat av: C

Jag såg dig, Emma, hos Stockholm Streetstyle!

2008-04-01 @ 19:59:27
Postat av: Charlott

, haha totally fab med ordvitsar. hah

Jacob? mumz yez.

Moi, tack för tipset prövar det nästa gång jag är pepp på paint.


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback