Jag är inte värt besväret och det är jag väl medveten om.

Jag är beroende av sojalatte. Det är i princip det enda jag tänker på. Ja och det här bilden förklarar ju väldigt mycket mitt beroende(?).
Och jag tänkte säga såhär, tanken är att jag och C ska skriva något litet om oss själva, jag ska skriva lite om det jag gillar med vårmodet (oavsett om personen som kommenterade två inlägg tillbaka var oseriös? haha), vi ska bli mer positiva och nu förtusan ska vi göra bloggen finare. Eller vi. Snarare ni? Eller ja, någon. Är det ingen som känner sig jättefrivilig och vill verkligen göra om bloggen till något lite finare? Eller det är kanske lite mycket begärt. 

Men om du får lust med att fixa layouten på våran blogg så blir vi jättelyckliga och kommer antagligen hypa dig för alltid.
image400
Det här med photobooth. Man ser alltid lite konstig ut. Dagar man tycker att man ser dålig ut är man snygg på PB dagar man ser bra ut ser man dålig ut på PB. Det är lite udda det där. Som en egen liten värld.

Emma

join our sect
Postat av: johanna

jag skulle kunna hjälpa er med layouten om ingen annan är frivillig

Postat av: Moi

Åh. Du är så fin. Hoppas ni kan åka till frankrike.
Ps. jaaaa åt hunnd fixa layouten! Hon har en sådan fin sida och du och Charlott förtjänar en lika fin sida!!! ds.

2008-03-06 @ 17:00:02
Postat av: Anonym

Lebb..

2008-03-06 @ 17:06:55
Postat av: Helena

Du är alltid så sjukt snygg!! Helt galet!

2008-03-06 @ 18:35:15
Postat av: E

please, stick with the clean, white layout. I really dig it.

2008-03-06 @ 18:50:57
Postat av: Nicolina (Nams)

jag håller med E
ändra inte på sidan den är så bra som den är.

2008-03-06 @ 21:07:46
URL: http://senseofhappiness.blogspot.com
Postat av: Jasmine

vet du vad jag tycker? jag tycker du ska ta med bilder på emma, hon från topmodel som du nu jobbar med, eller? Hon är så sjukt snygg! Jag ska gifta mig med henne. du är också fantastiskt söt.
puss.

2008-03-06 @ 21:08:04
Postat av: Emma

Johanna: Som jag skrev, finns ingen som jag skulle vilja hellre.
Moi: Ja vi tänkte göra den lite annorlunda efter som det här är en standartlayout.
anonym: love you, klippte mitt hår för att jag vill ha sådana kommentarer. Så underbart. Fördomar kan vara så sjukt roliga.
Helena: När jag ändå börjat svara på alla och så. Tack tack!
E och Nicolina: DEn ska fortfarande vara simpel! Det är en sak som är säker.
Jasmine: Jag praktiserade där på lovet, men jag ska försöka praktisera där någon mer gång igen och då ska du få se fler bilder på henne om du så önskar. Haha.

2008-03-06 @ 22:02:36
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: ida

jag hade inget för mig, så jag gjorde en. den är svartvit, halvbra men jag kan skicka den endå om ni vill,, men ni behöver absolut inte använda den, bara en kul grej, gillar att sitta och klistra ihop saker!

2008-03-06 @ 22:37:35
Postat av: fishcess

jag hade tyckt att det var jättekul att få veta mer om er (ni vet: bor, utbildning, gillar, ogillar osv) att få reda på mer om tjejerna bakom bloggen. dessutom hade en "hemma hos" special varit väldigt kul.

jag menade allvar med inlägget! :)
cheers, Irjana

2008-03-06 @ 23:07:12
URL: http://fischcess.blogspot.com
Postat av: Ellen

Jag tycker att bloggen är jättefin som den är! Visst, det är en standardlayout men det är är fint med en enkel bakgrund och det passar bra med era bilder, gilalar typsnitt och allt!!!

2008-03-07 @ 14:14:25
Postat av: Ellen

Måste tillägga att ni också har det bästa bloggnamnet ever!

2008-03-07 @ 14:15:16
Postat av: C

Nope, var helt seriös med att du borde skriva vad du gillar med vårens mode or whatever.
Du har bra stil som fan, så lyssnar hellre på vad du tycker än mycket annat.
Föresten, är det verkligen inte jobbigt med folk som kallar dig lebb och dylikt för att du har kort hår eller vilken annan dum anledning de har ?
Jag hade stört mig som fan på folks idioti.
Grymt snyggt på dig i alla fall.

2008-03-07 @ 20:00:16
Postat av: malin

vad söt du är ! du har sån utstrålning !

2008-03-07 @ 23:58:41
URL: http://fromarty.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback