Lite utöver det vanliga

Jag önskar inte att jag kunde styra över andras känslor, men att kunna styra över tiden, spela tillbaka, återuppleva och kanske kanske korrigera, det vore bra. Nu är allt som det är, format av det föregångna. Kanske borde man se möjligheten i framtiden istället för att önska gamla saker ogjort eller annorlunda, men det är svårt, speciellt eftersom det känns enklare att göra ?rätt? när man väl har facit i hand. Att göra bra val i framtiden måste baseras på goda erfarenheter, sunt förnuft och tur. Kan man inte bara få välja ett favorit ögonblick, det där ögonblicket då man kände sig genuint lycklig, och sen kan man leva i det, i all evighet.
Eller bara få uppleva just det ögonblicket en gång till, sen kan man dö.
Charlott
image425
emma dödade min "roliga" dalahäst. sen mobbade hon henne och tvingade hästen att bli en han.
jag grät, hästen grät, hovet grät.

join our sect
Postat av: Emma

4 minuter efter mig. Lustigt att vi är så tajmade. Vi är som nunnor som sakta men säkert börjar få våran mens mer och mer regelbundet.
Men C, aldrig ångra. Det brukar jag tänka så gott det går. Puss puss

Postat av: Cecilie

From the moment a saw this blog, it became my favorite!

2008-03-20 @ 10:42:27
URL: http://cecilie-a.blogspot.com
Postat av: Cecilie

And ps. is it okay a make a link to your blog on mine?

2008-03-20 @ 10:43:58
URL: http://cecilie-a.blogspot.com
Postat av: Charlott

Cecilie, lovely, and offcourse! puss

2008-03-20 @ 12:38:11
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback