My hands felt just like two balloons

Väldigt mycket är just nu väldigt konstigt. Relationer, mitt humör, beteende, den drömfyllda sömn-liknande aktivitet jag ägnar mig åt då jag egentligen borde sova på riktigt. Bristen på sömn har lett till att allt i vaket tillstånd också uppfattas som något drömliknande. Känns som om jag står utanför och ser på när allt ter sig som vanligt fast i ultrarapid, helt oberoende och omöjligt att påverka. Känner mig avtrubbad. Comfortably numb (pink floyd) förevigt på repeat.
Charlott
image436
fotograf, Alexey Brodovitch

join our sect
Postat av: alexandra

bläddrade igenom ditt arkiv och kände mig upplyft! Gud vad "fina" bilder du har, samt otroligt bra musiksmak. Började le för mig själv vid flera titlar, hehe.

2008-03-25 @ 12:38:33
Postat av: Charlott

vad glad jag blir av din visade uppskattning. eftersom du anser att min musik- och bildsmak är bra har du också det. kul med likasinnade människor. pus

Postat av: leif

Åh, den känslan känner jag igen. Skillnaden är att jag bara inte kunnat förklara det så bra som du.
(Älskar eran blogg förresten!)

2008-03-26 @ 22:05:02
Postat av: Charlott

leif, tack och åter tack!

2008-03-28 @ 12:58:21
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback