Ni kan alla dö en plågsam död. Särskilt folk men fåniga telefonsvarare.

MAMMAS JOBBARKOMPISAR: Sluta läs min blogg, TRO ATT JAG ÄR LESBISK OM DET ÄR SÅ JÄVLA KUL ATT SNACKA OM.

Jag hatar ALLT. Har preci kommit hem från ML. Det var _så_ tråkigt. De var rätt noga med 20 år så alla var SÅ stela. Försökte få ingång folk att dansa, men alla var tråkiga.
TIllslut går jag och C innan klockan är tre. Har aldrig hänt tidigare. Hatar sthlms klubbliv. Att man måste vara 20 i princip. Hatar det.
Men jag pallar inte att dra hem med Charlott även om alla mina saker är där. Men jag tar bussen till värmdö. I busskön möter jag min bror och Oscar. Se är fulla. Min käre bror börjar berätta om att mammas jobbarkompisar har råkat hitta min blogg(i och med det där med TV4a antagligen.) och alla tror att jag är lesbisk och har sagt det till min jävla mamma. Och nu blev min bror sur på mig.
Jag hatar allt. Allt allt allt.
OCH FAN, så tycker jag om någon jävla hemsk ointresserad människa som bara inte fattar alls hur man hör av sig. Eller vill inte höra av sig. 
Jag är knappt påverkad, men lite. Annars skulle jag aldrig publicera ett sådant här inlägg, som säkert någon trogen läsare kan fatta.


Jag har så mycket att vara arg på just nu. ARG ARG ARG.

EMMA

join our sect
Postat av: Anonym

Du är 91:a, du ska inte ens vara på klubbar.

2008-03-01 @ 10:15:49
Postat av: HowAmISupposedToMakeAnImpression

Vad är det för sicko jobbarkompisar som säger så? Helt jävla sjukt. MEN WF varför bör man bry sig om vad sånna människor tycker? De känner dig ju knappt...

Postat av: Emma.

anonym: Ja det har du väl rätt i. Men jag tror knappast de äldre människorna hade speciellt kul heller igår.
HomAmI...: Men det är ju så jävla jobbigt att de går och pratar med min mamma. Och min mor är lite som hon är och även om hon inte vill bry sig om jag skulle vara typ lesbisk eller bisexuell eller vad som helst så bryr hon sig faktiskt och det blir så jobbigt att hon hör det genom andra.

2008-03-01 @ 11:59:31
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: anonym läsare

skit i alla dumma idioter tycker jag. Din mamma klarar sig nog. Du känner inte ens dem och de är värda noll i ditt liv så bara ta bort dem från ditt medvetande. Det är din blogg , du får skriva va fan du vill. kram

2008-03-01 @ 12:00:21
Postat av: anna

FAN vilka elaka människor. De har inte att göra med ditt liv någonstans, och särskilt inte så att de skvallrar. Fan vad arg jag blir. Jag minns hur det var i din ålder. Även om man inte vet att man är bisexuell, så provar man ju på en del innan man kommer på det. Det gör ju fan alla. Även om vissa endast tänker på det.
Och det ska ingen komma och prata med din mamma om. Min mamma är också som hon är, och fick höra precis samma sak, på fel vis, genom fel människor. Blir så förbannad, för jag precis vad du menar. Hoppas de läser detta inlägg och ber om ursäkt, även om det kanske inte gör någon skillnad för dig nu.

2008-03-01 @ 14:25:45
Postat av: HELENASCITY

usch då =/

2008-03-01 @ 15:11:30
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Emma

Ja, jag är bara så arg på allt. Och Anna, hur fick du reda på att din mamma trodde du var något annat är hetro? Vad sade du och?
Suck suck

2008-03-01 @ 15:37:21
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: ---- Irjana

hej tjejen! jag förstår ditt agg gentemot din mammas idiotiska jobbarkompisar. i've been there. när jag var yngre så skvallrade min mammas jobbarkompisar ALLTID till henne (utan att hon bad om det) om jag hade rökt, varit full, gjort si eller så. och mamma tyckte inte att det var så jobbigt att jag hade varit full eller whatever, hon tyckte att det jobbiga var när någon på jobbet sa eller frågade framför alla andra vid frukostbordet, något pinsamt som rörde hennes dotter.

och vet du varför de höll på så? vet du varför din mammas jobbarkompisar håller på så?- FÖR ATT DE HAR PROBLEM I SITT PRIVATLIV, MED SINA BARN. DERAS BARN STÄLLER TILL MED FAN SÅ MYCKET MER SKIT. vad gör man då? jo, man klankar ner på andras såklart! och beskyller dem för saker och ting man inte har någon aning om! det är så det funkar idag. där är osäkra människor utan någon som helst kontroll som gärna skvallrar och beskyller andras barn, för att slippa ta itu med hur deras egna är.

detta kan du gärna få publicera så din mammas kära arbetarkamrater få sig en insikt om vad de håller på med och börja skämmas! för det borde dem göra: skämmas så in i helvete!!!

ingen vettig eller god person går fram till en annan och börjar tjabba om att den andre personens dotter är lesbisk. hur fan kommer man ens på idén till något sådant? de borde skämmas utav helvete!

och angående hela sexualitetsgrejen, det är ingen i vår ålder (jag är 19) som har klurat ut det där riktigt. man kan nog inte göra det förens man provar att ha ett FÖRHÅLLANDE till någon med samma kön. då kanske man känner att: det här tycker jag om, eller- nej, det här gillar jag inte. i vilket fall som helst så är det okej. det är mer än okej!

don't let them get you!
en trogen läsare.

2008-03-01 @ 16:13:18
Postat av: josefin

Herregud, vuxna människor som håller på att skvallra osv?
Kissar på mig, fyfan vad sjukt och patetiskt.

Försök att ignonera det bara, puss påre :*

2008-03-01 @ 16:58:56
URL: http://sandrajosefin.blogspot.com
Postat av: Lo

Min moster såg mig gå på stan och hålla min bästa tjejkompis i handen när vi var typ 13 år. Hon flippade och förklarade mig lesbisk inför min familj. Det som gjorde mig förbannad då var att jag fick se hur de skulle reagerat om jag varit det och kommit ut. Det var skrämmande. Fast min mamma sket i det som tur var... Det kommer alltid finnas idioter som tror de har någon uppfattning om dig, men de får väl vara små patetiska skvallerkärringar då, och ha tragiska liv där allt är så ointressant att de måste spekulera kring andras handlingar för att deras egna är så jävla tomma.

Postat av: :(

jag blir så sur jag hatar när nån vuxen läser ens blogg och ba lalala pratar med ens föräldrar. BLOGGEN KANSKE ÄR TILL FÖR ATT MAN SKA FÅ SKRIVA AV SIG LITE UTAN ATT ENS FÖRÄLDRAR/ANDRA VUXNA SKA HÅLLA PÅ OCH SNOKA? jävla idioter! arhhgjgh! stå på dig du är bäst

2008-03-01 @ 21:20:39
Postat av: anna (sedan tidigare)

hon fick reda på det genom saker jag skrivit. typ dikter och liknande. och ibland publicerades dikterna i tidningar och så. och då tolkade hon det som att jag var lesbisk.

plus att hon tyckte att jag och min bästa vän var för intima med varandra. eh, vi höll typ varandra i händerna.

hon har frågat mig typ tusen gånger om jag är nåt annat än hetero. och i början sa jag alltid att jag inte var det. absolut inte. men att jag inte hade något emot folk som var det och att hon inte skulle låta så diskriminerande.

men nu, senast, när jag blivit äldre har jag svarat att jag inte varit säker på om jag varit kär i en tjej eller inte. att jag inte vet. men att man går igenom så mycket att det är svårt att veta. plus att jag brukar säga att man testar mycket innan man kommer fram till vad man är. det behöver inte betyda att man är lesbisk

och, du. ta upp att du haft pojkvänner (om du har det). då blir hon inte lika orolig. mammor har svårt för att förstå att deras döttrar kan vara nåt annat än hetero, men om du haft pojkvän tidigare lugnar de ner sig.

oj, nu blev det långt. men hoppas det blir bättre för dig.

2008-03-02 @ 12:22:03
Postat av: Anonym

var glada att ni bor i stockholm av alla ställen i sverige i alla fall!

2008-03-02 @ 13:10:29
Postat av: Anonym

Jag tycker det är idiotiskt av din mammas arbetskamrater att lägga sig i på det viset. Men.. om du itne upptäckt det innan så är det nog dags att inse att allt du skriver på the world wide webb, kan läsas av precis vem som helst som har tillgång till dator. Det betyder alltså att även sådana människor du inte vill/inte tror kommer läsa det kan göra det. Och konsekvenserna av det är kanske inte alltid vad man förväntat sig/önskat..

Men självklart är det idiotiskt att arbetskamraterna drar egna slutsatser och på nått jävla vänster ser det som sin "plikt" att MINSANN TALA OM för din mor att DOTTERN ÄR LESBISK!!
Idioter, förmodligen vill dom bara se din mor skämmas/känna sig obekväm å så. Å det är äckligt..

2008-03-02 @ 13:24:02

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback