Varför var dina texter så mycket bättre när de handlade om mig?

Ibland känns det som om jag börjar prata nonstopp om mig själv. Jag gillar inte att prata om mig själv, det får mig osäker. Jag börjar rabbla upp massor av mina känslor samtidigt om jag stakar i orden för jag känner hur mycket det egentligen är som jag behöver få ut. Jag pratar inte så ofta om mina problem efter som jag anser att jag inte har större problem än någon annan. Det har jag inte heller, men det betyder inte att man ska skuffa undan dem och skita i dem totalt. 
När jag väl pratar så känns saker lite lättare. Att sätta ord på sina problem är det bästa man kan göra, det är som att göra dem mindre. Det gillar jag. De lixom försvinner bit för bit när man snackar om dem.
image410
Jag lite småfinnig, glansig efter ansiktskräm osv.

Emma

join our sect
Postat av: ´jules

men har fortfarande ettt sånt otroligt intressant vackert ansikte

2008-03-14 @ 18:19:29
Postat av: joy

det är nice o prata med kuratorn det brukar jag göra när jag känner för det ;D

2008-03-14 @ 18:28:18
Postat av: Jannike

Och fortfarande vacker som en dag.


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback